Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pravděpodobnostní lokalizace mobilního robota
Kopečný, Tomáš ; Luža, Radim (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Řízení pohybu, navigace a orientace robota v prostoru jsou problémy spjaté s vývojem mnoha robotů. Tato práce se zabývá především lokalizací ve smyslu orientace robota v prostoru, nicméně ani ostatní aspekty nejsou opomenuty. Cílem práce je konkrétně lokalizační algoritmus Monte Carlo, jehož přiblížením a aplikací na skutečného robota se zde budeme zabývat.
Bezkolizní navigace mobilního robotu
Stříteský, Vladimír ; Burian, František (oponent) ; Žalud, Luděk (vedoucí práce)
Práce se zabývá autonomní jízdou robotu z hlediska vyhýbání se překážkám v již naplánované trase. Jsou zde shrnuty běžně používané snímače pro detekci překážek a algoritmy pro hledání cesty. Na těchto základech je navrženo vlastní řešení problému využívající změnu naplánovaných bodů trasy. Pro test funkčnosti řešení je vytvořena simulace v prostředí MATLAB. Pro test v reálném prostředí je navržená metoda aplikována na reálný robot. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky a návrhy na zlepšení.
Herní demo v Unity
Kocián, Kryštof ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace hry samotné.
Vizualizace plánování cesty
Vozák, Petr ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o pravděpodobnostních algoritmech pro hledání cesty holonomického (hlavně robota typu auto) a pružného robota. Obsahuje stručný teoretický popis pravděpodobnostních algoritmů včetně diskuze nad implementačními detaily. Součástí práce jsou java applety a webové stránky věnované této problematice.
Turtlebot v rámci frameworku ROS
Bartoš, Pavel ; Šoustek, Petr (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření modelu Turtlebota a jeho následné otestování v prostředí Gazebo. Práce představuje sérii algoritmů, které simulují pohyb robota a jeho orientaci ve zvoleném prostoru. Vytvořené řešení poskytuje robotu, na základě dat ze senzoru, schopnost vytvoření bezkolizního kurzu. Přínosem této práce je přiblížení frameworku ROS a pochopení jeho zákonitostí.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Němec, František ; Samek, Jan (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem plánování pohybu objektu ve 3D prostoru. Cílem je vytvořit program, který uživateli umožní vytvořit scénu, ve které bude hledání cesty probíhat, automaticky pak cestu vyhledá a nakonec ji bude vizualizovat. Práce je zaměřena na pravděpodobnostní algoritmy, které jsou spolu s důležitými pojmy popsány v teoretické části. V praktické části je popsán návrh a implementace aplikace. Nakonec je provedeno několik experimentů pro porovnání výkonu jednotlivých algoritmů a demonstraci funkčnosti programu.
Vizualizace plánování cesty pro neholonomní objekty
Ohnheiser, Jan ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá plánováním cesty neholonomního robota použitím pravděpodobnostních algoritmů. V teoretické části je rozebrán obecně problém hledání cest. Následně se pak práce zaměří na pravděpodobnostní algoritmy. Praktická část se zabývá návrhem a implementací appletu a webových stránek jenž demonstrují některé druhy pravděpodobnostních algoritmů na uživatelem zadaných objektech.
Rozhraní pro tvorbu herních agentů v prostředí Jason
Rusnák, Jakub ; Samek, Jan (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou rozhraní pro vytváření agentů v jazyce Jason pro hru Unreal Tournament 2004. Čtenář se seznámí s teorií agentních systémů, s hrou Unreal Tournament a prostředím GameBots. V práci je popsán návrh tohoto rozhraní a jeho implementace. Řeší také problém hledání cesty na mapě. Popisuje vytvoření vlastního bota pro hraní deathmatch módu. Na závěr je vyhodnocena efektivita implementovaného řešení.
Vizualizace hledání cesty pro robota
Kvasnica, Miroslav ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o pravděpodobnostních algoritmech pro hledání cesty robota. Obsahuje teoretický popis pravděpodobnostních algoritmů včetně diskuze nad implementačními detaily, přibližuje jejich využití a popisuje jednotlivé algoritmy - PRM, EST, RRT a SRT včetně jejich dalších modifikací. Součástí práce jsou java applety znázorňující vybrané algoritmy a také webové stránky věnované této problematice.
3D Hra v Unity s využitím analýzy hudby
Petrjanoš, Jakub ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o zpracování hudby a jejím využití při tvorbě hry v herním engine Unity. Pomocí analýzy hudby je ve hře řešeno hledání cesty přes procedurálně generovaný terén. Při vývoji byly použity experimentální postupy a výsledkem je hra, která podle vybrané skladby vygeneruje trať v procedurálně vytvořeném terénu a vizuálně reaguje na prvky hudby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.